H www.storyb.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω του Διαδικτύουπου δημιούργησε η εταιρεία «STORY B STYLE & FASHION IKE εμπόριο ΕΤΟΙΜΩΝ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ» (στο εξής «Η εταιρεία») με έδρα τη Ρόδο, ΑΜΕΡΙΚΗΣ αρ. 93, (ΑΦΜ800818740) e-mail info@storyb.gr. Οι κάτωθι όροι και προϋποθέσεις θα εφαρμόζονται για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος με το εμπορικό σήμα Story B το οποίο βρίσκεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.storyb.gr . Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία “επισκέπτης” ή/και”χρήστης” ή “πελάτης” αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους κατωτέρω όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος. «Η εταιρεία» διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους καταναλωτές για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

H «εταιρεία» δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της «εταιρείας» όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγές. Η ατομική επιχείρηση, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η «εταιρεία» στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη. Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (λχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου “όπως ακριβώς έχουν”. Σε καμία περίπτωση η «εταιρεία» δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και προϊόντων ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της «εταιρείας» και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η «εταιρεία» έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της «εταιρεία» ή οιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που παρατίθενται και περιγράφουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Story B ή τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της «εταιρεία» ή τρίτων μερών, αποτελούν περιουσιακά στοιχεία της «εταιρεία» ή των τρίτων μερών αντίστοιχα, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η χρήση τους στον ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει σε καμία περίπτωση άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους από τρίτους.

ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ

Ο χρήστης/πελάτης συμφωνεί και αναλαμβάνει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες, τιςπληροφορίες και τα δεδομένα του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως ο νόμος προβλέπει και με βάση τους κανόνες της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών. Υποχρεούται να μη χρησιμοποιεί τo ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Story B για: 1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην «εταιρεία» ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οιουδήποτε προσώπου 2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π. 3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), 4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e- mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων κάθε είδους, 5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, 6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων, 7. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο, 8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗ ΑΔΕΙΑ

Το Story B, υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που τίθενται στο παρόν και όλους τους εφαρμοστέους νόμους και κανονισμούς, σας χορηγεί ένα μη αποκλειστικό, αμεταβίβαστο, προσωπικό, περιορισμένο δικαίωμα πρόσβασης, χρήσης και παρουσίασης αυτής της ιστοσελίδας και των περιεχομένων στοιχείων της. Αυτή η άδεια δεν αποτελεί μεταβίβαση τίτλου στην ιστοσελίδα και στα στοιχεία της και υπόκειται στους ακόλουθους περιορισμούς: (1) πρέπει να διατηρείτε σε όλα τα αντίγραφα της ιστοσελίδας και των στοιχείων της, όλες τις επισημειώσεις που αφορούν πνευματικά δικαιώματα και άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώμα και (2) δεν μπορείτε να τροποποιήσετε την ιστοσελίδα και τα στοιχεία της με κανένα τρόπο ή να αναπαράγετε ή να παρουσιάσετε δημοσίως, ή να διανείμετε ή με άλλο τρόπο να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα και τα στοιχεία της για οποιοδήποτε δημόσιο ή εμπορικό σκοπό, εκτός εάν άλλως επιτρέπεται με το παρόν.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΣΤΟΝ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ WWW.STORYB.GR

Οι σύνδεσμοι (links) που περιλαμβάνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, οδηγούν σε σελίδες του καταστήματος ή σε κάποιες περιπτώσεις οδηγούν το χρήστη να μεταβεί από αυτό (ηλεκτρονικό κατάστημα) σε ιστοσελίδες τρίτων παρόχων, επιχειρήσεων κ.λ.π. Οι συσχετιζόμενες αυτές ιστοσελίδες δεν βρίσκονται υπό τον έλεγχο της «εταιρεία» και η «εταιρεία» δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για τα περιεχόμενα οποιασδήποτε τέτοιας ιστοσελίδας ή οποιουδήποτε συνδέσμου που περιλαμβάνεται σε μία συσχετιζόμενη ιστοσελίδα, ή οποιωνδήποτε αλλαγών ή ενημερώσεων σε τέτοιες ιστοσελίδες. Η «εταιρεία» δεν ευθύνεται για τις εκπομπές του διαδικτύου ή για την οιασδήποτε μορφής μετάδοση που λαμβάνεται από οποιαδήποτε συνδεδεμένη ιστοσελίδα. Η «εταιρεία» παρέχει αυτούς τους συνδέσμους στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, μόνο για τη διευκόλυνση της χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος, η χρήση τους δεν είναι υποχρεωτική για τον επισκέπτη/πελάτη και το γεγονός ότι διαλαμβάνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υποδηλώνει ότι η «εταιρεία» εγκρίνει ή αποδέχεται το περιεχόμενό τους.

ΑΝΓΝΩΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΗ

Για την αναγνώρισή σας χρησιμοποιούνται 2 κωδικοί: Ο Κωδικός Εισόδου ( e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια κάθε φορά που τους χρησιμοποιείτε. Επιπλέον, έχετε τη δυνατότητα να αλλάζετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) καθώς και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail), όσο συχνά θέλετε. Εσείς είστε οι απόλυτα υπεύθυνοι για τη διατήρηση και απόκρυψη της μυστικότητας των στοιχείων σας από τρίτους, αφού είστε και οι μόνοι που έχετε πρόσβαση σε αυτά. Σε περίπτωση που χάσετε τους κωδικούς αναγνώρισης ή αυτοί διαρρεύσουν σε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε άμεσα , διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.

Για λόγους ασφάλειας είναι καλό να αλλάζετε σε τακτά χρονικά διαστήματα το password σας και να αποφεύγετε τη χρήση εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών. Τέλος, μπορείτε να χρησιμοποιείτε και σύμβολα εκτός από γράμματα και αριθμούς για τη δημιουργία password.

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΤΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΣΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Για την καλύτερη δική σας διασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς δεδομένων, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL Connection.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Η «εταιρεία» στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την «εταιρεία», ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους.

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την «εταιρεία» αρκεί να τηρείται ο
προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής
λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η «εταιρεία» παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη. Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της «εταιρεία» είτε μέσω courier, ή σε κάποιο από τα καταστήματα που διατηρεί η «εταιρεία» με το εμπορικό σήμα Story B πανελλαδικά. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την «εταιρεία» και η «εταιρεία» βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος. Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την «εταιρεία» άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την «εταιρεία». Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η «εταιρεία» θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της «εταιρεία» πλέον. Η «εταιρεία» κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το  κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα της «εταιρεία». Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της «εταιρεία» προς τον πελάτη.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (DOA)

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος. Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την «εταιρεία», θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την «εταιρεία». Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η «εταιρεία» θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της «εταιρεία» πλέον. Η «εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα της «εταιρείας». Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της «εταιρείας» προς τον πελάτη. Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην «εταιρεία» όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την «εταιρεία». Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΕΠΙΣΤΡΟΦH ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης
παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από
την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις
ακόλουθες προϋποθέσεις:
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η «εταιρεία» είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η «εταιρεία» υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.

Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η
«εταιρεία». Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην «εταιρεία» το τίμημα από την Τράπεζα, η «εταιρεία» θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η «εταιρεία» κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα “παραλαβή από το κατάστημα”, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη. Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την «εταιρεία» αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η «εταιρεία» και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η «εταιρεία» είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η «εταιρεία» δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορείτε να κάνετε πίσω (back) και να διαγράψετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι αγορών, πατώντας το κουμπί “Αφαίρεση’’. Ακόμη και αν έχετε ολοκληρώσει την ηλεκτρονική σας παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο Τηλ. 2241032012. Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τηλ. 2241032012, ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας μας και αφού εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ο συνεργάτης μας θα σας ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχετε. Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλετε να την ακυρώσετε πρέπει να δώσετε τα στοιχεία της παραγγελία σας στο Τηλ. 2241032012.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

-Πληρωμή με πιστωτική κάρτα. (Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα γίνονται δεκτές μόνο VISA, MAESTRO, ELECTRON, MASTERCARD, DINERS.
Πληρωμή με μετρητά/πιστωτική κάρτα στο κατάστημα:
-Πληρωμη με PayPal.
-Viva Payments
-Πληρωμή με Αντικαταβολή:
Πραγματοποιείστε τις αγορές σας και πληρώστε κατά την παραλαβή σας στον υπάλληλο της εταιρίας Courier. Η αντικαταβολή επιβαρύνεται με κόστος €2 ανά αποστολή.
-Πληρωμή με κατάθεση μετρητών.
Ακολουθώντας τις οδηγίες για την αγορά σας, επιλέξτε ως τρόπο πληρωμής την Κατάθεση σε Τράπεζα.

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:

Δικαιούχος: Story B Style & Fashion IKE
Αρ.Λογ: 5700086360829
IBAN: GR76 0172 7000 0057 0008 6360 829
Όταν ολοκληρώσετε την κατάθεση, στείλτε το αντίγραφο πληρωμής στο e-mail : info@storyb.gr , για πιο άμεση ενημέρωση και αποστολή της παραγγελίας σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.

Για βαριά και ογκώδη αντικείμενα που θέλετε να σας παραδόσουμε η αποστολή γίνεται αποκλειστικά με πρακτορείο μεταφορών, το οποίο δεν δέχεται σαν τρόπο πληρωμής την αντικαταβολή. Σε περίπτωση όμως που εξακολουθείτε να επιθυμείτε παράδοση με εταιρεία courier θα υπάρξει επιπλέον χρέωση που προκύπτει από τον όγκο της παραγγελίας.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Όταν η παραγγελία σας ξεπερνά τα 50 ευρώ δεν χρεώνεστε με μεταφορικά έξοδα, σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας. Για παραγγελίες κάτω των 100 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς διαμορφώνονται στα 4,50 ευρώ με εξαίρεση τις δυσπρόσιτες περιοχές.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όσα προϊόντα εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.storyb.gr, υπάρχουν σε απόθεμα ικανό για να καλυφθούν οι ανάγκες των πελατών μας. Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Κατάθεση Σε Τράπεζα.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας σας, παρακαλούμε στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το
ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Για να ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων έπειτα από κατάθεση σε τράπεζα, θα πρέπει να εμφανιστεί
στον λογαριασμό της εταιρίας το ποσό που κατατέθηκε και να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.

Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν:
προκειμένου να σας προσφέρουμε ποικιλία και ανταγωνιστικές τιμές παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια μεγάλη λίστα προμηθευτών, ελλήνων και ξένων. Συμβαίνει, όμως πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις επικοινωνούμε μαζί σας και σας ρωτάμε εάν θέλετε να σας
παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα σας προτείνουμε. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

Το προϊόν που έχετε παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:
στα προϊόντα που διατίθενται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα πολλές φορές παρατηρείται το φαινόμενο κάποιος προμηθευτής να ανακοινώσει απροειδοποίητα ότι καταργεί κάποια προϊόντα. Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της «εταιρείας» θα επικοινωνήσει μαζί σας, προκειμένου να σας δώσει εναλλακτικές λύσεις.

Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
Τέλος, σε κάθε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της. Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα. Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του ηλεκτρονικού μας καταστήματος www.storyb.gr.

Εγγραφή στα newsletter, την αποστολή ενημερώσεων και προσφορών:

Για την εγγραφή στα newsletters, την αποστολή ενημέρωσης και των προσφορών θα πρέπει να μας δώσετε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας (email).
Με την εγγραφή στα Newsletter μας, τις προσωποποιημένες ενημερώσεις και την αντίστοιχη συγκατάθεση σας, θα μπορείτε να απολαμβάνετε όλες μας τις ενημερώσεις και προσφορές που αποστέλλουμε μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων και μηνύματα κειμένου ή Instant messaging μέσω σχετικών υπηρεσιών (για παράδειγμα με SMS, Viber, Push Notifications κα).

Όροι χρήσης Διαγωνισμού Story B “𝗕𝗮𝗰𝗸 𝘁𝗼 𝗥𝗲𝗮𝗹𝗶𝘁𝘆 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗦𝘁𝘆𝗹𝗲”

  • Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 24/08/2020 και λήγει στις 11/09/2020. Η κλήρωση για τoν (1) τυχερό/ή που θα κερδίσει μία Δωροεπιταγή αξίας 𝟭𝟬𝟬€ η οποία θα αποσταλλεί ηλεκτρονικά σε μορφή κουπονιού.
  • Το όνομα του νικητή/τριας και του επιλαχών/ούσας θα ανακοινωθεί στις 14/09/2020.
  • Δικαίωμα συμμετοχής στην κλήρωση έχουν όλοι όσοι συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται στη φόρμα δήλωσης συμμετοχής του διαγωνισμού.
  • Η δωροεπιταγή μπορεί να εξαργυρωθεί και με την καινούργια κολεξιόν που θα προστεθεί και συνδυαστικά με άλλες προσφορές. Η εξαργύρωση της πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι και 30/09/2020.
  • Αποστολές μόνο για Ελλάδα.
X
Προσθήκη στο καλάθι